Tuesday, November 23, 2010

~ Cantik dan Berseri ~

Slmat pg semua.. dah lama tak entry post mgkin xtau ape nak story kot... pg nie nak story skit pasal kesihatan dan kecantikan. aku nie xlah cantik mana sgt pi manis tu ada la (perasan... ) sblm nie kulit muka nie bersih jer xde cela ape2 pun tapi semenjak 2 thn kebelakangan nie mula tumbuh jerawat and parut jerawat yg teruk sgt.. smp xtau nak guna produk aper.. smp la suatu hri aku try makan supplement Surbex zinc...


aku amalkn produk nie hampir satu kotak yg mengandungi 60 tblet utk sebulan pemakanan.. alhamdulillah parut jerawat beransur pulih ngan jerawat pun dah tak naik lagi... bukan tu jer aku juga amalkan petua tradisional, setiap minggu aku lumurkan muka aku ie dgn tomato segar (wat masker.. ) dlm 1 ke 1/2 jam..


 tiap2 hari plak sblm tidur aku akan pakai bedak jasmin (HPA produk ) utk wat kulit kita licin and bersih.. sbb kekedang bila kita dah cuci muka sklipun xtentu bersih sepenuhnya kan...

bila amalkan hampir 2 mggu alhamdulillah semua bertambah baik dan ade perubahan..... bila kita terus amalkan pemakanan sihat insyaallah semuanya ok.. yg penting bykkn minum air. mgkin kita bleh share benda nie untuk kebaikan semua dan i pun nak share jugak pic aku yg dulu 2008 and 2010...
pic 2008
dlm tempoh 2 thn je kulit muka aku teruk berjerawat tapi pic 2010 nie dlm proses pemulihan balik kulit muka.

org kata walauapapun yg kita lakukan kita mesti bersabar.. memangla lmbt tapi insyaallah akan ade hasilnya.. okla slmt mencuba aper yg dirasakan perlu. tatatititutu...

1 comment:

wanshinodasekinchan said...

sis aku hari ni tumbuh jerawat bau la kat dahi..sakit masa nak sujud...