Wednesday, October 20, 2010

~ 20.10.2010 Hotel Singgahsana~

Dalam keadaan badan yg xsihat nie aku teruskn gak kursus...
first time gie Hotel Singgahsana kat p.j nie...pagi nie aku kuar umah awal 6pg smp kat Plaza Tol Bt 3 tggu bos dlm 6.45 la pastu gerak gie sana dlm kul 7.15.. and smp dlm kul 7.30pg.. peserta paling awal la... 
semangat punya pasal... tapi aku masih ok lg.. just selsema and pening kepala sbb flu kot.. 
seharian dlm dewan kuliah tu aku dah rasa nak baring jer pi layan gaklah..
ilmu tu beb mana nak cr...lecture pun best and i get many input from this program.. 
actually i attend this program becouse this very importen to my job.. i really happy coz i had a new friend from another agency.. from MBSA,MPK,Lembaga Kemajuan Johor Tenggara,Kementerian pelancongan and byk lg la... byk pengalaman kerja yg aku dpt dr dorang ye la setiap peserta tu mcm2 benda yg dialaminye....so xsalah lau nak berkongsi pendapatkan...
esok aku akan sambung lagi so aku harap biarla aper yg aku dpt dlam dua hr nie akan memberi semangat baru bg aku utk wat yg terbaik dlm meningkatkan mutu kerja aku dan organisasi aku tu ewwaaahh...
biarla tarikh 20.10.2010 ni menjdi titk permulaan bru utk aku terus berkhidmat dan menjd staf contoh dimasa akan dtg.. insyaallah....ok la esok aku story la k.. tatatititutu....

2 comments:

Jijahh @ f.k said...

Moga cepat sembuh ....

p/s : jijah suka sangat cucur udang kat singahsana tu ...sedap sangat

C.A.R.M.I.L.A said...

thanks kak jijah.. sy dah sihat skit pun....

- msa gie tu xde pun cucur udang tu.. ke sy xprasan.. xperla next time pg sy cr la cucur udang yg akak ckp tu....