Monday, October 18, 2010

~ Resah Hati ku..... ~

Dari hari kehari hati, fikiran mood dan perasaan dah tak betul dah..
 bila memikirkan sesuatu yg dirasakan sukar untuk diterima...
aku dah tak tau nak ckp mcm mane..
dah xboleh nak berfikir dgn waras,tenang dan perasaan bercampur2 sedih, gembira nak nangis dan bermacam2 lg la yg ade kat dlm hati dan pemikiran aku nie.
Mood keje semakin merosot nak senyum pun dah mcm xikhlas..
nak bercakap pun dan mcm nak marah tentu pasal mcm mane nie..
ari nie jumpa bos jap ingat bleh la dapat jwpn yg mengembirakan tapi sebaliknya..
 bos suh wat undian lau menang xnak pulak dia bg keputusan.
 smp bila lagi aku nak tggu nie..
firasat hati aku selalunya kuat.. dan aku dah mula dapat jwpn tu sikit..
 pi betul kata org lau kita wat solat istikharah insyaallah ape yg kita nakkn itu pasti dipermudahkan jalannya... lepas aku hantar surat tu hati aku dah berkecamuk dah..
 aku tunggu je keajaiban yg bakal berlaku.
nak kata aku ni baik sangat wat keje kekadang tu kantoi jugak..
lau betul nak staf yg bagus wat keje cr la budak baru yg baru kuar dari "U"..ke ni aku dah nak masuk 30 thn masih lg kat sini.. memang la pengalaman tu dah 10 thn berkhidmat pi..
 sejak 3 thn kebelakangan nie prestasi keje makin berkurangan plak.. mungkin nakkn perubahan...
Ya Allah kau permudahkanlah segala urusan demi kebaikan Ya Allah.... lau nak diikutkan byk lagi yg aku nak luahkan pi wat masa nie smp cn dulu la.. aku dah penat nak balik.. sakit kepala pun xhilang lg dah tambah sakit kepala baru.. arrrrr tensionnye....... ok la tatatititutu....

No comments: