Friday, October 15, 2010

~Mimpi di siang hari ~


Biasanya waktu rehat hr jumaat aku akan gie merayau ngan member2 pi hri nie aku xtau knp rasa nak tido jer xnak gie mana2....dlam aku melayari lena tido aku tu tetiba datang satu mimpi yg aku rasa macam mimpi yg entah ade makne atau tak.. dalam mimpi tu ade seorang lelaki yg agak tinggi jugakla  datang jumpa aku lepas tu dihulurkan aku sebuah kotak yg dibalut cantik (mcm kotak hadiah la... ) aku bukala kotak tu yela org bg hadiahkan mestila bukak.. pastu dlm kotak tu aku tengok ade satu kunci .. kot la kunci rumah banglo ke.. kereta BMW ke... tapi org yg bg aku kotak tu dia ajak aku pegi satu tempat yg banyak peti.. (dah agak dah suh cr barang misteri la nie.. ) mcm pejabat pos.... aku pun dengan excitednye bukak la satu persatu peti tu.. akhirnya aper yg aku dapat penat... aku jaga dr tido tu aku tgk keliling knp ramai yg tido lg nie jam kat tangan baru kul 2 aku sambung tido blk kot2 bleh dapat smbng bukak peti tu lg tapi xbleh dah nak sambung... sampai skrng nie aku terpikir aper yg ade dlm peti tu... knp dia bg kunci suh cr sendiri.. knp xbg je aper bendanye yg nak dibagi tu... entah la... aku fikir kemudianla.. ok la tatatititutu.....

No comments: