Monday, September 2, 2013

Friday, January 4, 2013

~ Azam Tahun 2013 ~

Tahun 2013 ni konon2nye nak ber"diet" la ... bukan sbb i dah nmpk montel but almaklumlah semenjak 2,3 bulan lepas bersalin ni badan dan berisi skit.. so now i must do something to maintain my BIM... actually i sendiri yg rasa badan ni dah berat and asma pun selalu menyerang so now da tiba masanye utk i control makan especialy nasi.. form 01/01/2013 i dah dpt kurangkn pengambilan nasi..... i just take some fruit, vege and milk kalau i rasa nak makan..... i rasa ini percubaan yg baik..... slowly la kan....
Mmg la cabaran nak diet ni byk but i try the best..... nafsu mkn tu kita yg boleh control so lps ni just ignore if had somebody to try rosakkn my diet especialy my hubby... supported from family it's very important... thanks to my hubby coz understand that my diet programme..... doa from members agar usaha i bg tahun 2013 ni tercapai... In Syaa Allah...

~ Salam Tahun Baru 2013 ~

Salam Tahun Baru pd semua friends... harap belum terlambat la utk i nak wish " Happy New Year"... tahun yg banyak cabaran demi utk mematangkan diri demi masa depan... i pun ada azam juga cuma azam i tahun nie nak buat yg lebih baik dan terbaik... ok la frens i stop dlu wat msa nie coz ada keje nak buat.. may be tghri skit nnt i continue blk.. selamat menjalankan tugas kengkawan....

Monday, October 15, 2012

~SALAM HARI ISNIN ~






Salam kepada semua blogger.. hopefully uolss sihat and happy hari ni.. jangan malas2 nak wat keje... i tahu bila dah lama cuti walaupun 2 hari but mood tu still mood cuti lagi kan.... anywhere today uols must change your mood and focus to your work.... biasala klu hari isnin ni byk la keje yg datang so anggaplah tugas tu sebagai ibadah kita utk hari ini... last word for this time... focus and happy enjoy to your journey today.... tatatititutu.....

Friday, October 5, 2012




Salam semua bloger... i harap u all sume sihat la hendaknya... dah lama rasanya x n3 post ni.. kekakangan tugas yg x mengizinkan utk i berblog2 ni... anywhere now i start to write again.. ape nak story pun i x tau. actually i bru lepas pantang bersaling. i get a new baby boy..Muhamad Emran Firaz born of 13 July 2012 at Salam Medical Center, Shah Alam. i bersyukur sgt walaupun Firaz lahir 35 mggu but dia sihat ank xde any problem pun.. after 3 day at home dia kene jaundis (demam kuning) plak.. so we admited at Salam Medical Center. Firaz xnak tido bwh lampu biru tu so dengan mama dia sekali la duk bwh lampu tu.. kecian Firaz mama... sepanjang dlm pantang mmg best layan baby Firaz yelA 8 thn menanti akhirnya Allah makbulkan doa kami utk timang cahayamata lagi.. Eryna and Firaz penyeri kasih sayang mama ngan ayah...
we love u all berdua....

Nak letak pic baby Firaz nnt2 la.. mesti u all geram bila tgk.. now Firaz dah 2 bln, mggu depan Firaz 3 bln.. eehhh dah besar anak teruna mama... ermm byk lagi nak story ni but not now... maybe i continue lps ni ok...tatatititutu......

Friday, December 9, 2011

~ Touching Mood...

Saban hari lalui hari-hari yang menghampiri penguhujung tahun 2011 ni membuatkn i tersa adenya sesuatu yang sukar untuk dimengertikan dengan kata-kata.... perasaan yang datang tu bercampurbaur antara suka,sedih, terharu, gembira dan mcm2 lagilah... nak laluinya dr hari ke hari mcm takut je but i'm still waiting for something new in my career..

Just wait n see...

p/s : Hidup umpama roda...

Sunday, November 13, 2011

sayang....?

Banyak makna sayang tu...

Friday, September 30, 2011

~ Perjalananku sehingga dinihari.....

Assalamualaikum and salam sejahtera pd semua blogger.... tak sangka hari ni dah smp ke penghujung bulan oktober, 2 bulan lagi kita akan mengakhiri tahun 2011.. impian?? azam?? ade ke yg dah tercapai...? banyak perkara bru yg berlaku sepanjang 10 bulan ni.. antaranye..:
1. Masuk hospital 2 bulan berturut..
2. 2 kali opration.. MC sebulan stgah...
3. Tukar kete lain.. eheemmm Honda.. cian Myvi...
4. Beli umah bru pun dah dapat kunci.. eheehhe umah untuk ibu....
5. Bos bru masuk....
and byk lagi la... nak tulis penat dah... ape2 yg berlaku thn nie adekala benda yg xrancang pun thn lepas pi alhamdulillah semuanye dipermudahkan.. ade juga yg xdpt nak buat...tapi xpela maybe akan datang dptla..


apepun.. i nak kuar gie shopping jap.. ari ni rehat lama skit so nak kuar ngan kengkwn ofiss ni dah lama rasanye xkuar jln2.....  ok la tatatititutu....