Sunday, July 24, 2011

~ Semakin sihat...:-)~

Hai morning everyone.... today i feel very well...just i must be carefull what i'm do it..... so i'm still lepak kat umah je..cuti mc lama 2 mggu so ape nak wat ye...i nak betul2 sihat seblum msuk bulan Ramadan nie.. seminggu je tinggal lg nak puasa dah so to all my friend what your preparation to Ramadan...? xpelah dalm seminggu nie kita wat la ape yg patut k.. i pun xtau nak story pe lagi nie.. just sembang2 pg.. ok see u next post k.. tatatititutu.....

Saturday, July 23, 2011

~ Chek In @DEMC~

Hai Morning to all my friend.... i just wanna to share with u all what happend to me...
 yesterday i'm warded in DEMC...biasala dah mcm second house dah hospital nie...
asyik kuar masuk je.. but alhamdulillah now i dah sihat skit.... yesterday morning doc wat scop for endomitrosis.. hampir 400ml blood doc takeout dr cyst tu...
so lps nie whatever i want to do dah bleh....
hari nie dah bleh check out dr DEMC.. yeee haaa best nye dpt kuar cepat..
 and doc give me 2 week medical leave to rest..
so dapatla puasa awal nie kat umah.....hopefully i akan sihat lps nie..
.okla i smbung story la bila i free....



ni je pic yg ade....tangan dah bengkak....





p/s: xdpt nak post pic sbb xde hphone....

Thursday, July 21, 2011

~ Doakan ku Teman...~



Esok i akan menjalani pembedahan wat kali ke3 so i hope sumenye ok...
 takut jugak sbnrnya but i kena brani tuk sume nie...
Doa daripada all my friend sangat i harapkan....
 Doakan juga i cepat sembuh k..
Insyaallah kalau i sihat nnt i akan slalu2 n3 port for share of all u...
Salam Sayang dari Carmila.....

Monday, July 4, 2011

~ Ku Rindu Kamu.....

Indahnya waktu ini...


sukaduka bersama.. gurau senda, marah sayang, rajuk rindu. heeheee
tapi kini kita dah jauh walau dlm organisasi yg sama.... rindunya sy pada waktu begini lagi....





walaumcm mane pun u all berdua tetap bestfriend sy i luv u all.......

Thursday, June 23, 2011

~@ DEMC ~

Hr nie gie chekup kat demc, menahan sakit dr malam td.. walaupun i boleh tahan dengan semua ni pi akhirnya i kalah juga. kalah dengan sakit sendiri. Bila fikir blk sampai bila nak sakit and sape nak sakit betul tak.. tapi i redha. walaupun hampir 7 tahun menanggungnya pi i tetap tabah untuk semua nie. Tumor yang ade semakin aktif.. hampir setiap bulan mesti g jumpa pakar pi sape larat dgn kos perubatan lg.. mcm ne pun selagi boleh tahan makan ubat yg ade i teruskan.... kalau xkuat semangat mgkin i dah mengalah.. paling i tak tahan bila sakit tu menyerang kekadang smp xboleh berjalan adekala tahap paling menyiksakan muntah2 and sakit kepala... ubat yg diberi pun dos yg paling tggi.. nak xnak kena la makan.. sometime i kene amik injection for support itu kalau ubat tahan sakit tu xberi kesan... to all my friend doakan i sentiasa sihat and happy k.. i rasa cukup utk kali nie..maybe lau i dah sihat betl nnt i akan sentiasa update blog nie k.. tatatititutu...

Saturday, May 7, 2011

~ salam Rindu.....~

Rindunye ngan friend2 dlm blog nie.. sorry dah lama i tak post something to share with u all.. coz lately i'm very2 busy with my work and today i think.. i want do something to share in my n3 post. in this year i really busy, mana taknya i bru masuk department bru so masuk2 dah gear 5 nak xnak kena la wat.. seronok bila wat keje yg mmg kita suka nie... and relate with my study course.. today i go to register for the next sem and i think for this sem i can't lazy2 and must hardworking study for get hight pointer result. that my promise.....

ok la i xtau nak story ape for the last,  i harap dapat wat n3 post lg andainya i xsbuk.... ok la tatatititutu......

Wednesday, February 9, 2011

~ RiNdUnYa......~

Hampir sebulan i x update blog... bila view je hari nie ramai plak friend bru yg singgah kat blog nie.. tq ye... but i am so sorry coz xdpt nak balas aper2 pun... actually lately i sibuk skit..almaklumlah byk perkara bru yg i kene blajar and buat..Dalam hidup nie kene byk belajar.. yela sy kan budak bru belajar so kpd yg dah expart tu tq la sbb tlg i wat paper work tu..now i am happy coz i get a new life,new enviroment ,new workplace and new bos yg i kene sesuaikan....biasala keje semakin mencabar so i harap sgt dpt buat yg terbaik... org kata skit2 lama2 pandai betul tak.....


Tuesday, January 18, 2011

~ apa nak buat hr nie..~

Hai friend morning.. hr nie i smp ofice awal sesgt..pg nie plak ade assembly kat bgunan nie.. nak turun xtau lg. cuma pg nie nak story pasal mimpi mlm td.. pasal aku naik kete baru.. hahahhaa mimpi lawak.. kete yg ade tu pun bru lagi.. nak tukar? cita2 tu ade cuma ongkosnya belum cukup..nnt la lepas hbs study nnt bru la fikir semua tu.. ala mimpikan mainan tidur.. tapi lau ade durian runtuh mana tau rezeki allah.


. hehehheh.. i skrg byk yg nak kene fikir.. xpelah pelan2 kayuh...... mggu ni mggu sibuk semua org kat ofis nie..kekanan kotak, kekiri pun kotak.. dah mcm kilang kotak dah... tapi tu semua sementara sbb abg lori yg nak angkat kotak tu amik dlm 2 ke 3 hr nie jer.. pastu kosonglah ofis nie.. and bersepahlah ofis bru yek...jom pakat kemas ramai2.. ok lah i nak smbg story tapi dah kul 7.45.. i continue back ptg k...dah gie wat keje..!!!



p/s:     kesian pd kwn2 yg kemas brg tu.. mesti penat and sakit2 bdn kan... maaf xdapat nak tolong sepenuhnya....

Wednesday, January 12, 2011

~ Kisah disebalik itu~




Bertahun lamanye kau pergi....namun kini setelah kebahgian itu menjadi milik ku, kau cuba utk merampasnye kembali.... terlalu kejam bila kau melepaskan ku pergi dulu tanpa menoleh kebelakang lg. kini segalanye sudah tiada lagi... dipersimpangan jalan kita ditemukan dan dipersimpangan jln juga kau melepaskan... setiap dekit waktu aku menanti akan hadirnya dirimu, namun semua tu buang masa bg ku.. kini aku mulai menyedari bahawa ketentuan ilahi itula yang pasti... aku tidak akan menoleh lagi mencari diri mu.. cukuplah kepercayaan yg pernah ku berikan dulu menjadi sejarah hidup yg penuh kepalsuan.. bila tiada bru kita nak menyesali.... sudah terlambat, segala luka dihati dah bernanah dan sukar utk diubati.. biarla ubat dan penawarnya dr sesorang yg ikhlas merawatnya...mgkin kau tak mampu nak melupakan tapi bagi ku segalanya telah luput dr ingatan.. untuk apa disimpan kisah luka... biarla luka itu tetap menjadi luka... kau pernah berkata yg diri ini tidak akan kau buang namun dengan kata2 keramat itu jualah kau gunakn sewaktu kau mula melupan diri ini... kau penah berjanji yg sayangnya diri kau pd ku hingga akhir hayat mu namun itu adelah luahan palsu hati mu....utk kau berharap agar segala cerita yg kau lakarkan akan tersimpan rapi.. namun setiap kepalsuan mu terbongkar sedikit demi sedikit bersama keegoaan mu...pertemuan dengan seseorang yg ikhlas membuatkan aku rasa dihargai dan disayangi... biarlah kebahagian ini kekal abadi.. peluang utk kau perbaiki segalanye terbentang luas.. biarlah yg pergi jgn dicari... buatlah sesuatu utk kebahagian diri kita sendiri.... ikhlaslah dengan setiap perbuatan kita.. jgn kerana nafsu kita lupakan segala pengorbanannya... hargailah ia dengan penuh kasih sayang...cintailah ia dengan punuh kasih sayang.....

p/s: warkah cinta luka dr: novel pencinta setia...