Salam kepada semua blogger.. hopefully uolss sihat and happy hari ni.. jangan malas2 nak wat keje... i tahu bila dah lama cuti walaupun 2 hari but mood tu still mood cuti lagi kan.... anywhere today uols must change your mood and focus to your work.... biasala klu hari isnin ni byk la keje yg datang so anggaplah tugas tu sebagai ibadah kita utk hari ini... last word for this time... focus and happy enjoy to your journey today.... tatatititutu.....
Monday, October 15, 2012
Friday, October 5, 2012
Salam semua bloger... i harap u all sume sihat la hendaknya... dah lama rasanya x n3 post ni.. kekakangan tugas yg x mengizinkan utk i berblog2 ni... anywhere now i start to write again.. ape nak story pun i x tau. actually i bru lepas pantang bersaling. i get a new baby boy..Muhamad Emran Firaz born of 13 July 2012 at Salam Medical Center, Shah Alam. i bersyukur sgt walaupun Firaz lahir 35 mggu but dia sihat ank xde any problem pun.. after 3 day at home dia kene jaundis (demam kuning) plak.. so we admited at Salam Medical Center. Firaz xnak tido bwh lampu biru tu so dengan mama dia sekali la duk bwh lampu tu.. kecian Firaz mama... sepanjang dlm pantang mmg best layan baby Firaz yelA 8 thn menanti akhirnya Allah makbulkan doa kami utk timang cahayamata lagi.. Eryna and Firaz penyeri kasih sayang mama ngan ayah...
we love u all berdua....
Nak letak pic baby Firaz nnt2 la.. mesti u all geram bila tgk.. now Firaz dah 2 bln, mggu depan Firaz 3 bln.. eehhh dah besar anak teruna mama... ermm byk lagi nak story ni but not now... maybe i continue lps ni ok...tatatititutu......
Friday, December 9, 2011
~ Touching Mood...
Saban hari lalui hari-hari yang menghampiri penguhujung tahun 2011 ni membuatkn i tersa adenya sesuatu yang sukar untuk dimengertikan dengan kata-kata.... perasaan yang datang tu bercampurbaur antara suka,sedih, terharu, gembira dan mcm2 lagilah... nak laluinya dr hari ke hari mcm takut je but i'm still waiting for something new in my career..
Just wait n see...
p/s : Hidup umpama roda...
Just wait n see...
Sunday, November 13, 2011
Friday, September 30, 2011
~ Perjalananku sehingga dinihari.....
Assalamualaikum and salam sejahtera pd semua blogger.... tak sangka hari ni dah smp ke penghujung bulan oktober, 2 bulan lagi kita akan mengakhiri tahun 2011.. impian?? azam?? ade ke yg dah tercapai...? banyak perkara bru yg berlaku sepanjang 10 bulan ni.. antaranye..:
1. Masuk hospital 2 bulan berturut..
2. 2 kali opration.. MC sebulan stgah...
3. Tukar kete lain.. eheemmm Honda.. cian Myvi...
4. Beli umah bru pun dah dapat kunci.. eheehhe umah untuk ibu....
5. Bos bru masuk....
and byk lagi la... nak tulis penat dah... ape2 yg berlaku thn nie adekala benda yg xrancang pun thn lepas pi alhamdulillah semuanye dipermudahkan.. ade juga yg xdpt nak buat...tapi xpela maybe akan datang dptla..
apepun.. i nak kuar gie shopping jap.. ari ni rehat lama skit so nak kuar ngan kengkwn ofiss ni dah lama rasanye xkuar jln2..... ok la tatatititutu....
1. Masuk hospital 2 bulan berturut..
2. 2 kali opration.. MC sebulan stgah...
3. Tukar kete lain.. eheemmm Honda.. cian Myvi...
4. Beli umah bru pun dah dapat kunci.. eheehhe umah untuk ibu....
5. Bos bru masuk....
and byk lagi la... nak tulis penat dah... ape2 yg berlaku thn nie adekala benda yg xrancang pun thn lepas pi alhamdulillah semuanye dipermudahkan.. ade juga yg xdpt nak buat...tapi xpela maybe akan datang dptla..
apepun.. i nak kuar gie shopping jap.. ari ni rehat lama skit so nak kuar ngan kengkwn ofiss ni dah lama rasanye xkuar jln2..... ok la tatatititutu....
Sunday, July 24, 2011
~ Semakin sihat...:-)~
Hai morning everyone.... today i feel very well...just i must be carefull what i'm do it..... so i'm still lepak kat umah je..cuti mc lama 2 mggu so ape nak wat ye...i nak betul2 sihat seblum msuk bulan Ramadan nie.. seminggu je tinggal lg nak puasa dah so to all my friend what your preparation to Ramadan...? xpelah dalm seminggu nie kita wat la ape yg patut k.. i pun xtau nak story pe lagi nie.. just sembang2 pg.. ok see u next post k.. tatatititutu.....
Saturday, July 23, 2011
~ Chek In @DEMC~
Hai Morning to all my friend.... i just wanna to share with u all what happend to me...
yesterday i'm warded in DEMC...biasala dah mcm second house dah hospital nie...
asyik kuar masuk je.. but alhamdulillah now i dah sihat skit.... yesterday morning doc wat scop for endomitrosis.. hampir 400ml blood doc takeout dr cyst tu...
so lps nie whatever i want to do dah bleh....
hari nie dah bleh check out dr DEMC.. yeee haaa best nye dpt kuar cepat..
and doc give me 2 week medical leave to rest..
so dapatla puasa awal nie kat umah.....hopefully i akan sihat lps nie..
.okla i smbung story la bila i free....
ni je pic yg ade....tangan dah bengkak....
p/s: xdpt nak post pic sbb xde hphone....
Thursday, July 21, 2011
~ Doakan ku Teman...~
Esok i akan menjalani pembedahan wat kali ke3 so i hope sumenye ok...
takut jugak sbnrnya but i kena brani tuk sume nie...
Doa daripada all my friend sangat i harapkan....
Doakan juga i cepat sembuh k..
Insyaallah kalau i sihat nnt i akan slalu2 n3 port for share of all u...
Salam Sayang dari Carmila.....
Monday, July 4, 2011
~ Ku Rindu Kamu.....
Indahnya waktu ini...
sukaduka bersama.. gurau senda, marah sayang, rajuk rindu. heeheee
tapi kini kita dah jauh walau dlm organisasi yg sama.... rindunya sy pada waktu begini lagi....
walaumcm mane pun u all berdua tetap bestfriend sy i luv u all.......
Subscribe to:
Posts (Atom)






